Cea mai mare dorinta a noastra este ca Dvs. sa reusiti in tot ceea ce veti intreprinde.
In viziunea noastra insasi reusita noastra depinde de succesul Dumneavoastra.

Bine aţi venit

Cea mai mare dorinţă a noastră este ca Dvs. sa reuşiţi în tot ceea ce veţi întreprinde.
În viziunea noastră însăşi reuşita noastră depinde de succesul Dumneavoastră.

Dorim să construim o relaţie de succes, de lungă durată şi benefică pentru ambele părţi. In acest sens va prezentam elementele pe care se sprijina in viziunea noastra o astfel de relatie:

♦ Respect, respectul reciproc pentru activitatea desfăşurată de fiecare din cele două părţi.
♦ Incredere; aceasta poate îmbrăca o multitudine de forme deoarece pentru fiecare dintre părţi prezintă aspecte diferite, astfel:

1. Pentru cel ce conduce o afacere sunt importante:
- încrederea în capacitatea profesională a prestatorului de servicii de a găsi soluţiile corecte la chestiunile puse în discuţie, şi poate că mai importantă poate fi
- încrederea în onestitatea şi etica prestatorului de servicii de a păstra confidenţialitatea asupra tuturor informaţiilor primite, având în vedere faptul că prin comunicarea acestora concurenţei, afacerea poate fi compromisă.
2. Pentru prestatorul de servicii (ţinând cont de specificitatea acestora), sunt importante:
- Încrederea în conducătorul afacerii privind corectitudinea informaţiilor furnizate;
- Încrederea în conducătorul afacerii privind scopul colaborării, etc.
♦ Comunicare; fără o buna comunicare nimic nu se poate construi eficient si profitabil.
♦ Etica şi condiţia morală a colaborării. În această ordine de idei prezentăm şi declaraţia noastră cu privire la normele etice după care noi ne desfăşurăm activitatea.

Bineînţeles că pentru construirea unei relaţii de succes pot exisa şi alte elemente si principii. Ceea ce este prezentat este doar ca exemplu, urmând ca într-o eventuală colaborare să poată fi discutate şi puse de acord.

În accepţiunea celor de mai sus, presupunând că aţi ajuns să consultaţi acest site pentru a găsi un posibil colaborator in domeniul nostru de activitate, va asteptam cu interes si bucurie, sa ne contactati.


Prospect Accouting înseamnă de fapt existenţa a două firme înrudite şi anume:

♦ Prospect Accounting Services SRL, care a preluat activitatea Prospect Consult SRL, înfiinţată la începutul anului 1996 cu obiect de activitate contabilitate, consultanţă în domeniul financiar contabil, consultanţă fiscală, salarizare şi alte servicii.
♦ Prospect Aperio Audit SRL, care a preluat activitatea Prospect Auditing & Consulting SRL, înfiinţată la începutul anului 1999 cu obiect de activitate audit financiar şi servicii conexe, precum şi consultanţă în afaceri.

Scopul creării firmelor este acela de a furniza o gamă largă de servicii din domeniul financiar – contabil, inclusiv consultanţă în contabilitate, consultanţă fiscală, contabilitate generală şi de gestiune, audit financiar, consultanţă în management (bugetare, realizare sisteme de proceduri de control intern şi de guvernanţă societară, etc.).

În activitatea de consultanţă şi de audit, Firmele au căutat şi caută să realizeze şi parteneriate cu alte firme sau cabinete individuale ce activează in domeniu. Realizarea acestor parteneriate se face cu scopul de a obţine cea mai bună expertiză în domeniu, în funcţie de natura serviciilor contractate. În realizarea acestor parteneriate se ţine cont de completarea necesarului de personal de specialitate cu acei specialişti care au cea mai bună expertiză în domeniu pentru a satisface cerinţele serviciilor contractate şi a fi în acord cu standardele naţionale şi internaţionale.

În prezent Prospect Accounting Services SRL este membru CECCAR si al Camerei Consultantilor Fiscali, iar Prospect Aperio Audit SRL este membru al Camerei Auditorilor Financiari din România.

De asemenea suntem membri al „ALLIOTT GROUP” un grup internaţional de firme asociate de audit şi consultanţă cu sediul în Londra.

Elementul cheie al succesului nostru este calitatea celor cu care lucrăm. Prin urmare, recrutăm şi pregătim sau ne asociem cu persoane sau firme care împărtăşesc viziunea noastră privind auditul şi consultanţa, oameni de valoare care elaborează, transmit şi pun în practică cele mai eficiente soluţii pentru afaceri în calitate de consultanţi în domeniul financiar şi în afaceri.

Viziunea noastră privind consultanţa se bazează pe recunoaşterea faptului că pentru clienţii noştri este foarte important ca noi:
- să le înţelegem activitatea, să fim aproape de ei şi să le oferim servicii adaptate nevoilor lor;
- să înţelegem problemele cu care se confruntă;
- să înţelegem contextul în care îşi desfăşoară activitatea clienţii noştri;
- să ne consultăm cu experţii noştri şi să integrăm în cel mai bun mod expertiza internaţională de care dispunem;
- să folosim cele mai bune metode, cunoştinţele şi experienţa de care dispunem.

Scopul nostru este să înţelegem nevoile clientului şi să venim în întâmpinarea acestora. Prin urmare, serviciile pe care le oferim clienţilor noştri sunt abordate într-o manieră simplă, însă eficientă.

Suntem obişnuiţi cu lucrul în echipă, suntem în favoarea unei comunicări constante cu clienţii noştri, suntem accesibili pentru aceştia şi respectăm termenele stabilite.